loading...
دانلود فیلم 49
SerGio بازدید : 67 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)
  • گاهی دلم دلتنگ نباش، امیدت به خدا می خواهد

    lovestreet.rozblog.com/post/990

    ,گاهی دلم دلتنگ نباش، امیدت به ... گاهی دلم ... گاهی دلم دلتنگ نباش، امیدت به خدا می خواهد. ...

  • گاهی دلم دلتنگ نباش، امیدت به خدا می خواهد

    www.98love.ir/post/1060/گاهی-دلم-دلتنگ-نباش...

    گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد... گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد... نه به شکل " دوستت ...

  • تنهایی من

    tanhae-man74.blogfa.com

    گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد... نه به شکل "دوستت دارم" و ... " دلتنگ نباش ، امیدت به ...

  • جملات زیبا دلتنگی - جملات زیبا گیله مرد

    foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_دلتنگی

    دلم دیروز می خواهد ؛ ... گاهی با تعجب از خودم می پرسم اون روزها ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ...

  • عکس های جدید رمان تیک

    lovestreet.rozblog.com/post/786

    سری جدید عکس های رمانتیک دختر و پسر به ... چشمهایت می گویند ... دنیا تو را ازمن خواهد ...

  • دیگه دوست ندارم(تسلیت قلب صبورم)

    azatbadammiad.blogfa.com

    گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد... گاهی دلم دو ... دلتنگ نباش,امیدت به خدا ... مــی خواهــد

  • پـــــــــرواز تـا بیکـــــــران هـا - شعر و متن عاشقانه

    baran95.blogfa.com/category/1

    " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... من دلم می خواهد ... گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت ...

  • ღ♥ღ آخه چرا؟؟؟ ღ♥ღ - tanhato75.blogfa.com

    www.tanhato75.blogfa.com

    گاهی دلم دوکلمه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو ...

  • ستاره عشق

    bahar-25.blogfa.com

    گاهی دلم می خواهد خودم را ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... فردا ... این اسمش عشق نیست به خدا!

  • دست نوشته های عاشق(زیباوعاشقانه) - ازمن نپرس …

    romanticto.blogfa.com/category/6

    گاهی که دلتنگ می ... امشب که دلم شعر نمی خواهد چه کنم ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ...

  • تو آدم نیستی! - noandishaan.com

    www.noandishaan.com/forums/thread95137.html
    • LAST UPDATED: 1/12/2012
    • 10 POSTS
    • FIRST POST: 1/12/2012

    برای او نوشته بودم: "عزیزم ! تو آدم نیستی" و او..... سیلی محکمی به گوشم نواخت و ...

  • احساسم یخ زده - elnaz-dokhtarepaeez.blogfa.com

    elnaz-dokhtarepaeez.blogfa.com

    گاهی دلم ازهرچه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... به خودم بگید تا برم به خدا بگم حالشا ...

  • من و تنهایی - روزگار دلتنگی

    eghlima00.mihanblog.com/post/365

    بالی از پرواز می خواهد دلم شکست عهد ... گاهی دلم از ... شاید مثل، "دلتنگ نباش" امیدت به خدا ...

  • تو آدم نیستی! - صفحه 2 - noandishaan.com

    www.noandishaan.com/forums/thread95137-2.html
    • LAST UPDATED: 7/2/2014
    • 10 POSTS
    • FIRST POST: 5/11/2012

    نشانه گذاري انجمن ها به عنوان خوانده ...

  • نم نم باران ♥♥ - امیدوار باش...

    ghasedak98.blogfa.com/post/15

    گاهی دلم ازهرچه آدم ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... که میخواندمرا باانکه می داند گنهکارم! دلم ...

  • نم نم باران ♥♥ - چه رنگی به من وشما میاد؟

    ghasedak98.blogfa.com/post/24

    گاهی دلم ازهرچه آدم ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... که میخواندمرا باانکه می داند گنهکارم! دلم ...

  • دلنوشته

    www.khudamoto.blogfa.com

    قسم به لحظه ای که دلم را می شکنند و جز ... گاهی دلم دوکلمه حرف ... " دلتنگ نباش، امیدت به ...

  • بی تو چه کنم - fth365.blogfa.com

    www.fth365.blogfa.com/1391/09

    دلم آغوشـــــــی می خواهد که . ... از خــدا مــی خواهــم ... ممنون که لبخند می زنی. ممنون که به ...

  • تنهایی عشق

    rohe-eshgh.blogfa.com

    چگونه میروی بااینکه می ... اگر روزي من مردم و تو مرا دوست داشتي هر پنج شنبه به ... گاهی دلم ...

  • minushka.blogfa.com - love

    minushka.blogfa.com

    نمی داند که بی او به دشت جنون میرود دلم... می دانم که اگر نزدیکش شوم. ... شب ها وقتی می خوای ...

  • blacklove75.blogfa.com - رها تنها ترین تنها

    www.blacklove75.blogfa.com

    خدا جهان تاریکی محض است ... کودکان گل فروش را می بینی؟ مردان خانه به ... همه را می ...

  • لطفا با لبخند وارد شوید

    www.omidroyal.blogfa.com/1390/11

    گاهی دلم از هرچه ... "دلتنگ نباش ،امیدت به خدا ... تنها به یک نفر که همواره کنارش بودعشق می ...

  • قبــــــــرسـتان احســاسـاتــــ...م

    sayanatanha.blogfa.com

    گاهی دلم دوکلمه ... ” دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... یک نـَفــر را می خواهد!

  • hasrat000parisa.blogfa.com - ஜ*.عشق و حسرت☆ஜ*.

    hasrat000parisa.blogfa.com

    بــرای دلــم گاهــی پــدر می شوم ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... دلم رسیدن می خواهد...

  • IN THE MEMORY OF A NOSTALGIC FEELING

    samimanehbato.persianblog.ir

    گاهی دلم از هرچه آدم است می گیرد. گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد. نه به ... دلتنگ نباش ...

  • nima-sarina.blogfa.com - ღ عاشقانه ها ღ

    www.nima-sarina.blogfa.com

    آدم گاهی تهی می ... دلش می خواهد….فقط به صدای باران گوش ... دلم برای تو تنگ ...

  • بچه های فلسفه وکلام دانشگاه اصفهان

    vorodefalsafe89.blogfa.com

    تــاریـخ خـواهـد شـد! و خـــدا را ... گاهی دلم ازهرچه آدم است ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ...

  • نامه های سیاه - akhsham.blogfa.com

    www.akhsham.blogfa.com

    بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد ... گاهی دلم دو کلمه حرف ... دلتنگ نباش... امیدت به خدا ...

  • دلتـــنگی من*** - rastinasali.blogfa.com

    rastinasali.blogfa.com/1391/11/1

    دلتنگ نباش. گاهی دلم ازهرچه آدم ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... می ‌ افتد، آنها پا به فرار می ...

  • www.cafeblack.blogfa.com

    www.cafeblack.blogfa.com

    گاهی دلم ازهرچه ... دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... اگر به گوش ارابه ران برسد.طلسمت سیاه خواهد ...

  • دسته‌بندی آرزو ها - پروانگی ...

    parvanegi.blogsky.com/category/cat-8

    دلم می خواهد آن قدر کوچک ... گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه ... دلتنگ نباش... امیدت به خدا ...

  • sokutetanhaie.blogfa.com - رؤیای خیس

    sokutetanhaie.blogfa.com

    مرد می خواهد ... گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ...

  • روزهای بیاد ماندنی - شخصی

    malekzadeh9524.blogfa.com/cat-13.aspx

    از روزهای دیگر به سمت خدا قد می کشد ... گاهی دلم از ... ساده شاید مثل "دلتنگ نباش" امیدت به خدا ...

  • نــُـقــطــهــ اے رو بـــهـــ ...

    www.jigili77.blogfa.com

    گاهی دلم دوکلمه ... دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... با تیکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد ...

  • mansoureh1374.blogfa.com - روزگار من و هیچکس

    www.mansoureh1374.blogfa.com

    گاهی دلم دوکلمه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... یا اگرخدا اجازه می دهد کمی به جای من خدا ...

  • دختر شمالی - marie67.blogfa.com

    marie67.blogfa.com

    گاهی دلم می‌سوزد که ... من دلم مي خواهد خانه ... ساده شاید،مثل”دلتنگ نباش امیدت به خدا ...

  • هرچه می خواهد دل تنگت بگو...با اجازه خدا

    roze91.blogfa.com/1392/02/4

    نه به بنده های خدا امیدت فقط به خود خدا باشه ... گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم! ... دلتنگ خدا;

  • zagrosi31 - نگین - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

    facenama.com/zagrosi31

    گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه می خواهد... نه به ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... دلم تنگ می شود ...

  • زیباترین سایت عاشقانه

    www.aloneboy-m.blogfa.com

    اگر واقعا عاشقش باشی ، در مواقعی که به بن بست می ... گاهی دلم ... دلتنگ نباش، امیدت به خدا ...

  • ساحل نشینان کویر نمک

    www.sahlenamak.blogfa.com/1391/04

    گاهی دلم دوکلمه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... های به دست او،به امانت است،می خواهد با ...

  • مردان در صید عشق به وسعت نامنتهایی نامردند.

    www.talangooor.blogfa.com

    زیر چشمی به خدا می ... دلم نه عشق می خواهد , ... یا دلتنگ می ...

  • مثل یک شب بی طپش - poneh.persianblog.ir

    poneh.persianblog.ir

    " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... و همیشه اگر نه گاهی ابر کوچک گلویی که می ... زیر آب می خواهد دلم.

  • harfaye ghashang ghashang...... - amoo-khatar.rozblog.com

    amoo-khatar.rozblog.com/post/555

    گاهی دلم از هرچه ... شاید مثل "دلتنگ نباش " امیدت به خدا ... زن را در چه می بینی؟! کاش به جای این ...

  • غمخانه ی متروکه ی من

    ashghanehaymadota92.blogfa.com

    گاهی دلم دوکلمه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... گل و گلاب می رسانم :به دلیل ماه مبارک ...

  • ܓدر تپش نگاهت می نالم

    persiansun27.blogfa.com

    ܓدر تپش نگاهت می نالم ╬═♥╬ ... آخرین نامه یک فاحــ ــ ــشه به ... چقدر‏ ‏دلم‏ ...

  • استفاده از متن طولاتی در لیبل با تراز بندی متن + …

    quicklearn.ir/forums/topic/1899-استفاده-از-متن...

    گاهی دلم ازهرچه ... " دلتنگ نباش، امیدت به خدا ... حسنی خیلی کمک می کنه . فقط به یک نکته توجه ...

  • شکوفه ی خزان زده - shokooh21.blogfa.com

    shokooh21.blogfa.com

    گاهی به دیوانه ای که سر ... "دلتنگ نباش .. امیدت ... که از تیر نگاهت ضربتی کاری دلم خواهد!

  • nargooloo.blogfa.com - بدون شرح

    www.nargooloo.blogfa.com

    گاهی دلم ازهرچه ... دلتنگ نباش امیدت به خدا ... او گفت که چه اتفاقی افتاده و می خواهد چه ...

  • دوستت - asheganeh.ir

    asheganeh.ir/tag/دوستت

    در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم … گفتند ...

  • foshtom - جملات زیبا گیله مرد

    foshtom.persianblog.ir/pages/80

    پروانه گاهی فراموش می کند که زمانی کرم بوده است. و کرم نمی داند که روزی به پروانه ای زیبا بدل ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 4,897
  • بازدید سال : 20,635
  • بازدید کلی : 97,294